субота, 18 жовтня 2008 р.

Стаття 75. Зберігання документів акціонерного товариства

1. Акціонерне товариство зобов’язане зберігати:
1) статут товариства, зміни до статуту, засновницький договір, свідоцтво про державну реєстрацію товариства;
2) положення про загальні збори, наглядову раду, виконавчий орган та ревізійну комісію, інші внутрішні документи та зміни до них;
3) положення про кожну філію та представництво товариства;
4) документи, що підтверджують права товариства на майно;
5) протоколи загальних зборів та матеріали, з якими акціонери мали можливість ознайомитися під час підготовки до загальних зборів;
6) протоколи засідань наглядової ради та колегіального виконавчого органу, накази і розпорядження голови колегіального та одноосібного виконавчого органу;
7) протоколи засідань ревізійної комісії, рішення ревізора товариства;
8) висновки ревізійної комісії (ревізора) та аудитора товариства;
9) річну фінансову звітність;
10) документи бухгалтерського обліку;
11) документи звітності, що подаються відповідним державним органам;
12) проспект емісії та свідоцтво про державну реєстрацію випуску акцій та інших цінних паперів товариства;
13) переліки афілійованих осіб товариства із зазначенням кількості, типу та/або класу належних їм акцій;
14) особливу інформацію про товариство;
15) інші документи, передбачені законодавством, статутом товариства, його внутрішніми положеннями, рішеннями загальних зборів, наглядової ради, виконавчого органу.
На вимогу акціонера (акціонерів) або особи (осіб), яка підписалася на акцію (акції), а також на вимогу державних органів, на які покладено функції щодо регулювання та контролю на ринку цінних паперів, товариство (голова і члени його виконавчого органу та головний бухгалтер) надають перелік афілійованих осіб та відомості про належні їм акції.
2. Документи, передбачені частиною першою цієї статті, зберігаються в акціонерному товаристві за його місцезнаходженням або в іншому місці, відомому і доступному акціонерам.
Відповідальність за зберігання документів товариства покладається на голову колегіального виконавчого органу (особу, що здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу) та на головного бухгалтера — щодо документів бухгалтерського обліку і фінансової звітності.
3. Документи, передбачені частиною першою цієї статті, підлягають зберіганню протягом усього строку діяльності товариства.

Немає коментарів: